söndag

Publicerad 2011-01-16 19:14:02 i Allmänt,

Har just fått lite mat i magen har glömt att äta, har bara käkat frulle idag hehe. Jag har varit lite insatt i matteboken kan man säga. Drog en solning med mami, tänkte att hon också behövde lite värme plus att hon har fått ett solkort av mig som hon inte har nyttjat så det var på tiden. Vi tog en liten promenix också i det här "fina" vädret, men det var skönt iallafall. Längtar till vårsolen kommer fram, jag blir sjukt trött av allt detta mörker. Men jag ska försöka kämpa igenom det. Nu ska jag ta och fylla upp ett bad och stoppa en örtansiktsmask och lyssna på musik. Sen blir det att kolla solsidan, har väntat hela veckan!



/Carin


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela