svar på tal!

Publicerad 2011-01-04 21:37:40 i Allmänt,

har fått lite frågor åter igen, roligt att ni frågar.


vart bor du o trivs du bra? 

hur går det med ditt förhållande?

vill du ha nått djur?

är du gift?

: Jag bor i gällivare en liten håla i Norrland. Mitt förhållande är stabilt och underbart. Jo, jag vill ha en hund så det kanske blir en liten rottewiler till våren om jag har tid och om jag har råd, men just nu ser det ljust ut. Nej jag är inte gift eftersom jag är bara 16 år men är däremot förlovad.

vad är det för "sak" som du arbetar med? är det hemligt?

: Nej, absolut inte det är inte hemligt. Det är en av min mammas bästa vänner som har frågat mig om jag kan måla av henne på en jättestor tavla.

får jag beställa en bild av dig?

: absolut, ge bara ditt namn och telefonnummer och skicka bilden som du vill att jag ska rita av till min mail.

Kommentarer

Postat av: cilla :)

Publicerad 2011-01-05 16:58:17

du har inte skrivit om du har några nyårslöften, har du det? ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-09 07:53:12

jag har också lite frågor skulle vara roligt om du skrev i din blogg och svara på dom :)



va vill du bli när du blir stor?

tycker du om ditt utseende?

vad tkr du om gällivare?

hur vill du att din framtid ska se ut ?

hobby ?

hur vill du att din drömkille ska se ut ?

har du tänkt göra nå tatueringar?



så de var allt ja undrade , kraaam :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela