svar på tal

Publicerad 2011-01-03 20:10:40 i Allmänt,

på några tidigare inlägg är det några som har frågat vad jag målar och tecknar, vad jag tjärnar per bild, vem det är som har lärt mig att teckna och hur många beställningar jag får.

Jag kan tjärna upp till 450:- per bild beroende på storlekar osv. Jag målar i princip allt, det är ganska nyligt jag började att måla människor och innan det var det djur och från första början var det ganska mycket infa bilder. Det är ingen som har lärt mig att rita utan det är bara nått jag kan och jag tror att har ärvt det av min pappa. Jag har haft ganska många beställningar under jul och det har vart folk som har velat beställa för att ge bort bilder som en julklapp. Just nu har jag två beställningar och ett stort projekt att utföra. Sen har jag lite andra saker på G.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela