svar på kommentar!

Publicerad 2011-01-07 23:48:26 i Allmänt,


till anonym: Jo det är för att jag helt enkelt tycker att den hundrasen är den finaste rasen av alla och jag tror att man väljer hundras efter sig själv som person. En rottweiler vill ha väldigt starka band till sin ägare och vill bygga upp starka band och har även ett starkt psyke men är även hur go som helst på insidan. Den behöver inte vara ond bara för att utseendets skull, och det är de folk tror om rottweilers. Men det beror helt enkelt på ägaren hur man uppfostrar den. Och det är därför jag tycker om dom helt enkelt och vill skaffa min första egna brukshund. Dom är väldigt populära som familjehund också. Sen vill jag kunna ha en tålig hund som orkar mycket och tål en hel del. Jag skulle aldrig tänka mig tanken att skaffa en liten hund för det är inte jag helt enkelt.




/Carin

Kommentarer

Postat av: anonym =)

Publicerad 2011-01-12 12:30:57

lite konstig fråga, vad använder du för hudvårdsprodukter? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela