126 ORD

Publicerad 2011-07-14 18:55:27 i Allmänt,

För alla gånger du stod bredvid mig. För alla fel som du har gjort rätt. För varje dröm som du har gjort till verklighet. Du är den som höll upp mig och lät mig aldrig falla. Du är den som såg allt och förstod mig. Du var min styrka när jag var svag och du fick mig till en bättre människa. Du såg det bästa som fanns i mig och du lyfte mig när jag inte kunde nå. Du sa att ingen stjärna var utom räckhåll, du stod bredvid mig hela tiden. Jag hade din kärlek, jag hade allt. Jag är tacksam för varje dag du gav mig allt. Jag kanske inte vet så mycket, men jag vet så mycket att allt är sant som du sagt.



Skulle bara inte ta allt för givet.

/carin

Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2011-07-14 20:28:10

du skriver så himla fina texter!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-07-15 18:50:26

OC!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela