6/7

Publicerad 2011-07-06 06:51:16 i Allmänt,

vilken jävla natt alltså. Efter att vi hade sett 40 year old virgin gick jag och la mig, och hunden hade redan gått i sängen och paxat sen skönaste delen av bäddsoffan -.- plus att hon sov så jag kunde inte flytta på henne. Så min rygg är typ av nu, eller jaa nått åt det hållet iallafall. och när man lägger sig i sängen börjar man typ att koka ;o då har jag ju varit ute i solen hela dan och har typ bränt mig! så då tog dey ytterligare ett tag att somna, hojj vilken cirkus. Lyckades somna vid halv två tiden iaf, men då väcker hunden en och vill ut 05.42 kollade på klockan med ögonen i kors och sen var det bara att gå ut. Hade tänkt att börja bädda ihop lite och packa ner lite småsaker, sen fika och efter slappa framför tv n ett tag. Åker hem vid 12 tiden och det ska bli fettskönt!

/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela