PITEÅ

Publicerad 2011-07-29 01:29:36 i Allmänt,

2 timmars sömn inatt, var typ död när jag vakna. Mötte upp becca och carro vid SJ sen tog vi tåget till luleå & därifån men buss in till piteå. När vi kom in till stan drog vi på max och tjockade oss och pratade gojja ett bra tag, efter ett bra tag bestämde vi oss för att dra på stan och kolla läget och möjligtvis inhandla något. Jag hittade faktiskt lite grann & jag är nöjd med dagens inhandling iallafall, hoppas att jag hittar mer imon. Efter några timmars vandring på stan och bland alla affärer tog vi bussen till havsbadet och chillade här i timmar och sen drog vi en pizza. Sen har vi packat upp och hängt i våran bungalow och lyssnat musik och intagit lite alkohol hehe . Sen blev det kvällsbesök/käk hos malin och roger, sen träffa jag jennifer och hennes polare samt kusinen min. Så jag sökte upp syster och pratade med henne ett tag. Efter det drog jag hem för jag orkade verkligen inge mer. Är helt färdig efter denna dag och nu behöver jag verkligen sömn. Tagga morgondagen! ska knarka lite alvedon och hoppas på att febran försvinner. Natti!.






/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela