If they don't chase you when you walk away, keep walking.

Publicerad 2011-06-05 00:51:56 i Allmänt,

allt handlar bara om känslor hela tiden och det är hundratusen tals tankar som kretsar runt huvudet. Det finns ingen större förklaring till varför det är så här, utan det är bara som det är. Att hela tiden sitta och tänka på vad man ska göra och att ta ett bra eller rätt beslut är jobbigt, men ändå måste man göra det. När man väl har tagit och fattat ett beslut kommer alltid tanken hur det hade varit om jag hade gjort det andra, hur hade det gjort skillnad för mig. Man behöver inte alltid ha rätt, det är en självklarhet att alla fattar fel beslut ibland. Men jag vill inte den här gången. Den här gången ska jag vara säker och jag ska vara fullt medveten om vad jag ger mig in i. Det är antingen eller.



/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela