CHOCOLATE

Publicerad 2011-03-15 14:47:36 i Allmänt,

mamma beställde innan jul med massor av ansiktsprodukter till mig och jag har inte hunnit använda upp allt precis. Nu ska jag köra på CHOCOLATE. Det är tre små burkar med choklad i av olika sorter honungschoklad, mjölkchoklad och vitchoklad. Dom luktar sjukt gott och fräscht.

Den första är en facial peeling. Man applicerar den på rengjort ansikte och låter den verka i 5-10 minuter.
Detta är en ansiktsmask som rengör på djuper och tar bort smuts från huden. Man applicerar den på huden och låter den värka i 10-15 min.
Den sista burken innerhåller vitchoklad och är ett slags viterbalsam som man kan smörja på läpparna och torra fläckar. Funkar hur bra som helst, och det bästa är att man luktar choklad i en hel dag.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela