CONVINCED WE WERE EACH OTHERS DESTINY

Publicerad 2011-03-24 08:18:40 i Allmänt,

Just nu känns det som att hela min värld rasar samman. Att orken inte finns kvar mer. Som ett ljus där lågan har brunnit ut och som en ros har tappat alla sina blad. Jag vela aldrig att det skulle sluta såhär. Men jag vet vad vi har att kämpa för och vi ska nå dit tillsammans men på olika håll. Mitt hjärta ropar efter dig och jag vill att vi finner en gnista igen, men det är tiden vi båda behöver. Jag lider mer än någonsin, men jag ska kämpa för att göra allt som du vill känna. Jag kommer att vänta och ge all tid i världen för att du ska känna dig redo igen. Jag är övertygad om att vi är varandras öde, vi ska finna gnistan och göra det till en brand och göra allt starkare. Men det är tiden som är lidlig för mig, men jag vet att jag tvekar inte en sekund på oss. Alla förhållanden har en svacka och det här är våran. A true Love story never ends och det är vår story.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela