.....

Publicerad 2011-03-31 19:45:27 i Allmänt,

har ont i hela kroppen all kraft har tagit slut. Mitt hjärta skriker och jag ser inget annat än dig i mina tankar. Varje natt är jobbig det kan ta timmar innan jag somnar, mardrömmar kommer varje natt och jag har ingen som finns intill mig. Ena delen av min säng är tom och jag lägger alltid min högra hand på din sida och låter tårarna rinna ner för mina kinder. Jag är inte rädd för att dölja mina känslor men det är svårt att hålla dom insom sig för att du inte ska se mig ledsen. Jag leer endast för din skull och ingen annans. Känner mig helt ensam, jag vet inte vilken väg jag ska välja, jag är fortfarande kvar här. Jag vill inte välja en väg att gå ensam. Jag tänker vänta på dig vid vägen och gå med dig. Det finns så mycket kvar, lågan har inte brunnit ut än även om den är svag kan man alltid rädda den om man är stark nog för att kämpa. När jag vaknar vänder jag mig mot din sida och önskar att du ligger där, men jag insåg att jag lever i en ensamhet och med ett halvt ♥. Kommer inte sluta kämpa. Det får göra hur ont det vill och tårar får det rinna. Men jag vet att jag är stark nog för att inte ge upp, och jag tänker aldrig sluta tvivla på oss.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela