FREDAG

Publicerad 2011-03-25 18:27:30 i Allmänt,

denna dag har inte alls varit bra fram tills jag becca och ada tog en tur runt stan och tog en fika på nyfiket i några timmar och innan det sprang vi runt på alla cafeer i stan förutom 1 hehe, då fick man skratta iaf och tänka på helt andra saker än när man sitter hemma och mår skit. Men jag lyckades dricka cola och äta en halv chokladboll. Men allt med mat och goda saker smakar ingenting nåmer, det finns inget som är gott längre. Så på måndag ska jag till vårdcentralen och kolla hur mycket jag har gått ner osv, jag vet att det är inte hälsosamt det här men vad ska man göra? vars ska jag få all kraft ifrån? Nu ska jag sitta och klura på vad jag ada och becca ska hitta på senare :)

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela