"GODMORGON"

Publicerad 2011-03-11 09:10:23 i Allmänt,

uppe med tuppen! :)

Godmorgon allesammans, har vaknat redan klockan åtta och jag var hur pigg som helst. Känner att denna dag kommer bli en toppen dag. Ska käka lite frulle och sen gå till intrersport och inhandla ett nytt underställ, även apoteket får jag inte glömma! måste köpa ansiktsprodukter, och sen inhandla lite saker åt mig och hjärtat. För det är nämligen så att vi ska följa med till stugan, känner att jag måste få komma bort från den här lilla hålan. Men det kommer bli skönt med lite friskluft och sånt.


Gårdagen var som den var. Jag vaknade upp med världens huvudvärk, men med lite hjälp av alvedon så försvann den. Sen blev det en sväng förbli malin och roger och efter det for jag och körde bil lite här och där. Det var roligt att köra när det var lite halt hehe. Och mor min var lite förvånad hur jag kunde köra så bra utan att hon ens hade sagt hur jag skulle göra, men det är för att jag har läst på, det kan vara nyttigt att plugga ibland. ;) Har inget mer att säga, ska klä på mig och be mamma fixa frulle, sen stan och efter det, packa .

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela