IT'S A WONDERFUL DAY!

Publicerad 2011-03-16 10:13:13 i Allmänt,

Vilken underbar dag detta blev, jag vaknar upp av att solen lyser på mig och jag bara flyger upp från sägen och gör mig klar på ca 30 minuter. Sen fikar jag snabbt och hinner sitta på datan ett tag och chilla med en kopp te. Sen är man duktig som alltid och hinner även skriva ut en liten uppsats som man skulle skriva om efter sin apu. Efter det borsta gaddarna och slänger på sina converse och slänga på mössan för att döla morgonfrillan, sen gå sakta men säkert till bussen. Sen fick jag veta att studiebesöket var idag så vi hade bara en lektion och nu har jag hål till 12 eller vi ska mötas där 11:50. Så jag och elina tog bussen ner till stan och jag knalla hem och tog en fika, sen blir det att slå en pling till elina så ska vi mötas och ta en promenad till lassa.



Senare idag blir det att fixa klart mitt rum och efter det ska vi inhandla lite saker till mitt rum. Allt känns så himla bra nu, när allt går som det ska. Det är bara hänga med i svängarna.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela