VILKEN SKITDAG!

Publicerad 2011-03-29 08:29:55 i Allmänt,

fy vad tisdagar är tråkiga, det måste vara den värsta dagen på hela veckan om inte annat. Man börjar 08:00 - 16:20 och det är ganska tungt. Nåväl denna dag kommer att bestå av en massa plugg och sen ska jag och träna, det är väl allt jag kommer hinna göra idag, nog för att man kanske får med mamma på stan så jag kan få inhandla nått hehe.

Jag har varken skol eller mat lust än, jag lever för det mesta på proviva, men det är gott!♥ och från det ena till de andra så ska jag bli ljushårig igen. Känner själv att det behövs en förändring om inte annat, är ganska less på mitt bruna hår, fast nu har jag ljusa slingor i det men mer blir det. Nu tycker jag att jag har bytt samtalsämne 1000000 gånger så jag orkar inte skriva mer peace!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela