jag hinner inte med...

Publicerad 2011-05-11 22:04:22 i Allmänt,

dagarna bara flyger förbi och om några dagar sitter jag på flyget ner till skåne och hämtar hem min lilla bebbe.


Idag har jag varit flitig och gjort en massa saker hehe. Jag har lackat lillemors tavla och nu är den "helt" klar, pluggat, varit med moffa & kollat på mommo och kullekören när dom hade nått vad de nu var, nått uppträdande av nått slag med "kärlekstema" ganska mysigt ändå. Sen har jag målat och nu har jag varit så duktig och städat mitt rum och renbäddat min säng. Jag älskar verkligen när det är städat och rent i rummet. Efter mitt lilla inlägg ska jag ta och hoppa i badet ett tag sen skriva lite till redovisningen och sen kolla ronny och ragge.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela