PANIK!

Publicerad 2011-10-08 21:29:37 i Allmänt,

jag måste verkligen köpa en ny vinterjacka, men jag hittar ingen som jag vill ha. Plus att alla vinterjackor har inte ens kommit in än, fett irriterande. Fast jag har två vinterjackor med då är det ju så att en luktar RÖK och den andra luktar gammal FIMP! Inte så roligt precis, den tredje jackan har gått sönder eftersom min gulliga syster lånade den också och min höstjacka är för kall. Känns kanoners, jag kommer frysa ihjäl och bli sjuk.

/carin

Kommentarer

Postat av: din kära pojkvän <3

Publicerad 2011-10-09 09:34:41

frysa ihjäl och bli sjuk ? enligt min teori som är basserad på verkligheten så ligger det till såhär: fryser man ihjäl.. då Dör man! Då kan man inte bli sjuk sen ? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela