-

Publicerad 2012-04-06 00:31:42 i Allmänt,

Tänkte skriva några rader innan jag somnar ;b Jag kom hem för en liten stund sen, Erika kom och hämtade mig ifrån Magnus. Innan det har jag hunnit hänga med Linda ett tag, sen blev det coopi och efter det åkte jag och mami till faster Karin vars tess magnus & elsa var :) Vi blev bjuden på palt när vi kom dit, så jag hamnade i paltkoma och la mig i soffan och kollade hockey med gänget :) Egentligen skulle vi bara förbi en snabbis till Karin o hurtig, för att lillan skulle få en överraskning av mig :D Men när man väl kommer dit blir man kvar ett bra tag hehe ;) Efter vi hade varit där åkte vi vidare till rotis för att rasta hunden, sen hann jag just komma hem så hämtade mango upp mig så drog vi på gojjan och köpte lite onyttiga saker till one tree hill som vi skulle se. Sen har det inte hänt så mycket mer.. Nu ligger man i sängen och kollar OC och har just pratat med hjärtat som är i byn, saknar han<3 Även fast vi ses imon så känns det som en evighet bara för att
jag ligger här hemma i min säng helt ensam, inte kul. Aja nu ska jag krypa ner under täcker och försöka sova, godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela