21 APRIL

Publicerad 2012-04-21 12:22:24 i Allmänt,

Hejhopp!!

Jag och mamma blev lite sugna att åka förbi djurmagazinet och kolla om dom hade fått in nya hundsaker och fiskar och fåglar. Och det hade dom! :D Mamma blev sugen på att köpa ett akvarium till mitt rum när hon såg alla nya fiskar, det hade varit supersnyggt med ett stort akvarium i mitt rum! Kanske det blir ett här framöver ;) hoppas. Noomi fick följa med in iallafall, det var massa småbarn som kom fram och klappade henne ;b Hon fick massa godis av Robban och jag fynda en ny kedja åt hon och lite hundgodis och beställde 2 säckar med mat åt hon :) Sen fick jag en skyllt av dom från djurmagazinet, jättesnällt! Dom är nya och har just kommit in i butiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela