Torsdag

Publicerad 2012-04-26 14:54:24 i Allmänt,

Tjabba!

Först nu är jag hemma. Har inte varit hemma på hela dan ;b Vaknade vid halv 10 så kom mamma och hämtade mig, jag åkte till mommo och käka frulle. När jag satt och fika babbla mamma i radion, fick nästan mackan i halsen ;b Hahah!! Jag ska också dit och snacka nån gång i maj ;) hehe. Aja nog pratat om det. Jag och mamma åkte till Malin & Roger och gratta Roger som fyller år idag :) så där blev det lite fika. Sen drog vi och handla lite mer ingredienser till tårtan som Malin skulle göra. Ska strax & handla och söka en present till Rickard som också fyller år idag, så ska dit och gratta han. Idag blire mycket fika hehe ;) nu ska jag springa snabbt ner till tvättis..... på återseende!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/6-2/1259247/images/2012/pic_200035300.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela