BARA EN DAG KVAR

Publicerad 2012-12-23 20:44:00 i Allmänt,

Till julafton!! och sista avsnittet av julkalendern.. Den var inte så bra faktiskt, kollade bara för att samma spöken va med annars hade jag inte orkat följa nån julkalender, aja nog pratat om det. Imorgon skulle pappa komma förbi med julklappar åt mig, tro det eller ej, får hoppas att han håller det. Julafton ska jag vara hos mommo och moffa som vanligt, fast det är så mysigt ♥. Har alltid firat jul där. Sen på kvällen lämnar jag min vovve hos mommo och moffa & åker till hakkas och firar med hjärtat och hans familj :) 
 
Idag har jag och hjärtat varit på stan, jag var tvungen att köpa dom sista julklapparna hehe :) Hittade allt iallafall så nu är alla klappar klara. Sen beställde vi pizza & for hem. Efter det kom lillebror förbi ett tag, eller ja nån timma ;p Jag har även hunnit förbi petra ensväng och lämnat hennes julklapp och önskat hennes familj god jul :) och nu ligger jag i soffan och väntar på att filmen ska bli klar, har laddat ner tomten är far till alla barnen ;D Det är verkligen en film som man har sett hundratals gången haha. Kanske lite uttjatad... Men den är så rolig och den tillhör ju julen. Väntar bara på att martin ska komma hem, så vi kan mysa ner oss i soffan och kika den ;b Ha en mysig söndag & God Jul!! 
 
 
/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela