Måndag

Publicerad 2012-02-27 09:43:48 i Allmänt,


kom nyss hem, nu ligger jag i soffan och kollar tv. Jag är svintrött, har sovit jättedåligt inatt.. När jag inte kunde somna om låg jag ett bra tag och tittade på hjärtat när han sov och insåg hur mycket jag älskar honom. Jag hade gjort vad som helst för han. Även fast vi ses varje dag och sover med varann varje dag så blir man alltid lika glad att se han, såfort mobilen ringer hoppas man att de är han. Och varje gång man ser på han får man små fjärilar i magen. Det finns inget bättre än att pussa på han och att få hålla om honom. Det går inte att beskriva kärleken till han, den är obeskrivlig.

Kommentarer

Postat av: Cecilia! ( martins syster )

Publicerad 2012-02-27 09:50:39

åååh jag blir så glad när ja läser de där!

är så glad att min lillebror fick en sån toppenbrud som dig!! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela