fredag

Publicerad 2012-03-02 15:02:55 i Allmänt,

tjabba tjena!

snacka om goväder ute, man blir ju värsta glad när solen kikar fram och när det är varmt ute, de känns verkligen som vår :) Jag har iallafall hunnit vara ute på en långpromenad med mamma och odågan på morronen. Sen käkade jag och katti frulle hos mommo o moffa fast dom hade åkt till byn ;p och när jag öppnar kylskåpet hittade jag jordgubbar, så vi käkade dom till frukost ;D hehe. Efter de for vi på coopi ensväng, sen åkte vi hem och nu ligger jag i sängen med världens huvudvärk, inte kul :( ska väl börja göra mig redo snart och invänta herr Kihlberg, så ska vi väl fara och inhandla lite städsaker o massa annat onödigt.. Herrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela