gårdagen

Publicerad 2012-03-23 08:17:59 i Allmänt,

Igår hade jag tid hos tandis kl 8 på morronen.. och kl 12 skulle jag tatuera mig hos Eva i Töre. Så det blev lite stressigt men vi hann i tid som tur va ;) Det tog ca 50 minuter, och jag blev supernöjd med tatueringen! När jag var klar bokade jag in en till tid ;b så 25 maj åker jag tillbaka dit och då ska jag göra en fjäder under bröstet, kommer bli skitsnyggt! När jag var klar drog vi hemåt igen.. Vi stannade på nått ställe och käka, minns inte vare hette, men det var gott iaf ;b Sen när vi började närma oss hakkas var jag så less att åka bil, hade svinont i röven också haha ;p När vi kom till stan hämtade mamma ut mitt hm paket, lämnade av katti o Emma hos oss. Sen for jag och mamma till mommo o moffa för att käka maaaat, och efter det tog vi en promenad med noomi. Jag var svintrött när jag kom hem och hade världens huvudvärk ;s så jag o Oskar kikade bb, sen kom hjärtat och hämtade mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela