HAHAHAHA!!

Publicerad 2012-03-19 10:30:04 i Allmänt,



Det är lika roligt varje gång, när det väl händer att någon idiot bara slänger ur sig nått om min hund bara för att hon är en rottis. Jag får jämt snälla och positiva kommentarer om noomi, vilket är jättekul :) Men idag mötte jag grannkärringens son utanför huset när jag var påväg in. Då slänger han ur sig; nå var det allt fel hund du har skaffat hurru du. Självklart blev jag nyfiken och vill höra vad han hade att säga så jag frågade vad han menade med det. Då står han där som någon hundexpert och berättar massa negativa saker om rottisar. Fattar inte folk att man kan göra en pudel farlig om man bara så vill det. Visst har rottweiler haft dåliga rykten, men nu klassas en rottis som en vanlig schäfer så.... Min hund har aldrig gjort utfall eller varit aggressiv, hon är dominant och vaktsam, vilket jag har lärt henne att vara. Hunden blir vad man gör den till som sagt. Efter att han hade berättat allt frågade jag om han var klar och frågade om han kunde berätta allt positivt om hundrasen, då stod han där och kolla på mig som om jag var dum i skallen haha ;b då sa jag; precis, det är lätt för folk att döma.. och du är exakt en sån person, vänd om och gå härifrån innan du blir lunch till min hund, idiot. :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-19 11:51:47

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-03-19 11:52:20

Haha, ja.. patetiska människor. Skön kommentar han fick tillbaka! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela