FREDAG 4 JANUARI

Publicerad 2013-01-04 14:39:29 i

jäklar vad den här veckan har gått fort! Nyår blev inte som planerar, fick ingen hundvakt... så jag och hjärtat var hemma och hade en myskväll, kolla film och åt lite onyttigt hehe 😋. Sen for vi ut o åkte ensväng och kollade läget, det var stendött över allt haha! Vid elva tiden åkte vi upp på dundret och inväntade tolvslaget och alla raketer 😄 Efter det åkte vi hem och kollade film och hade det mysigt 😊. Sen har dagarna bara flugit förbi. På onsdag kom Martins mamma och börja riva tapeter i vårat sovrum, hon är så snäll som tapetserar åt oss! 😊 När vi kom hem igår från Töre var fondväggen klar och det blev jättefint! Längtar tills hela rummet är klart 😄. Jaa påtala om Töre så åkte vi dit igår för att hjärtat skulle tatuera sig, han fick det i födelsedagspresent av mig 😊. Tatueringen blev svinsnygg måste jag säga! 😉👌Jag avbokade min tid och fick tid på min födelsedag istället och då blir det en stor tatuering hehe. Sen när vi kom hem igår hämtade vi pizza och sen somnade jag nån timma, jag var så jäkla trött. Jaa.. Det har väl inte hänt så mycket mer, Idag är det fredag och jag vet inte vad man ska hitta på precis.. ska nog ladda ner andra avenyn och roa mig med det hela dan. Det finns typ ändå ingenting att göra 😩. Tänkte att mamma skulle ha hunden så hade jag kunnat följa med hjärtat till byn men hon skulle jobba extra så där sprack min plan! nu ska jag försöka få tag i min kära syster, ha de!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela