it´s raining men halleluja

Publicerad 2010-04-02 11:20:38 i Allmänt,

det är plus gradigt och regnar i april det känns ganska konstigt, allt är bara en dimma och jag ser knappt vars min lilla vita valp är i denna frutansvärda dimma. All snö rasar från taket och allt är blött och fuktigt (äckligt)

Jag har fått fyra timmars sömn inatt och just nu känner jag mig som en zombie, synd att vissa folk påstår att man inte behöver sova, men jag behöver min sömn! jag och mango somnade efter 05.00 och vaknade 09.00 nu funderar jag på att gå och gräva ner mig någonstans och sova. Sen går det inte att sova när man vet att en liten valp springer själv runt på älven utan att någon håller ett öga på henne jag blir nervös! Efter att jag hade vaknat till en aning så sticker hundarna upp mot byn till roger & lotta så jag får springa efter och bada i djupsnön, det var dagens äventyr och jag hoppas att det inte kommer fler. För nu ska jag slänga mig i soffan med min baby. Over and out!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela