trubaduren

Publicerad 2010-08-16 20:56:11 i Allmänt,

nu börjar sommerlovet lida mot sitt slut det är endast sju dagar kvar av sommarlovet och hösten har kommit med stora steg. Det mörknar och löven ändrar färg och kylan smyger sig på. Jag ser faktiskt fram emot några saker när skolan börjar, en ny skola, nya människor. Det blir som en lite ny start och det bästa är att man aldrig mer behöver återvända till sjöparksskolan mer. Hur som helst har det här sommarlovet varit bra eller riktigt bra, man har lärt sig andra saker inte bara om sig själv utan om andra också, gjort heltokiga och roliga saker som man inte kommer glömma.

Men jag måste bara säga att jag älskar hösten. Jag älskar när det är mörkt och när man har tända ljus och när man får ta fram lite varmare kläder som stickat det är så otroligt mysig och när man använda sin stora halsduk då känns det verkligen som höst och jag gillar det!









/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela