Goodbye 2009 and hello 2010!

Publicerad 2010-01-01 18:51:04 i Allmänt,

Nyår blev inte som man hade tänkt sig överhuvudtaget, både skratt och tårar men allt löste sig till slut. Men jag önskade att man hade kunnat backa tillbaka till igår "23.58" Hoppades på att få en bra start på 2010. Men i några tillfällen kändes allt så hopplöst men de blev lyckat till slut.


Gårdagen började med att jag blev väckt klockan 11.00 och skulle till mommo & moffa och fira jul igen, eftersom några av mina syskon har varit med pappa under julen så vi hade en lite minijul men det var lika mysigt för de. Vi öppnade julklappar och fika, mysmys. Fick ännu en julklapp av dom, 2000 kronor. Dom pengarna ska jag spara och köpa något vettigt.


Vid två tiden gick jag till Magnus ett tag. Sen knatade vi till kvarngatan för vi var tvungen att låna ohlssons bil för att jag skulle till coopi och handla. Vi satt där ett tag och patade med mamma och kollade hur det gick med hennes stora smörgåstårta som hon höll på att dekorera. Sen skulle Niklas med på Coopi så vi hämtade upp honom och sen for vi vidare mot Coopi. Vi handlade lite smått & Gott till kvällen och till middan som vi skulle laga. Efter allt handlande körde vi hem Niklas och jag fick min försenade julklapp av honom. Det var mina efterlängtande converse skor. Sen efter allt de for jag och Mango till Kvarngatan vars mamma och Jonny höll hus, jag for nästan direkt efter jag kom, skulle bara kolla in läget där och önska dom alla Gott nytt år.


Vi skulle laga midda, Linda och jag. Niklas kom och han skulle äta med oss, hoppades bara för Lindas skull att Daniel skulle komma men han gjorde något annat. Men det blev vi tre iallafall och mitt hjärta är grym på att laga mat, min kock. Efter middan börja vi att fixa oss och Adrian kom förbi en sväng också. När var klara sökte vi upp Niklas och Adrian och gick dit sen kom de lite folk och vi kollade hockey och lite sånt. Sen kom de lite mer folk och vissa stack därifrån men som kom tillbaka efter ett tag.Sen börja de att hända saker och jag tänkte att allt skulle bli förstört. Velade verkligen att de skulle bli en bra kväll, men vindarna vände och det blev raka motsattsen usch! Just dom minutrarna vela jag bara försvinna. Men tur att jag har vänner som alltid stöttar. Jag hatar bråk. Hur som hellst handlar de inte om mig. Men jag hatar folk som alltid ska förstöra och göra det sämre

.
Men den saken löste sig och både jag och Linda kunde pusta ut. Så vi var med Hedas och Jonte ett tag men Jonte var tvungen att kila hem så det var jag, Linda och Hedas kvar så vi stack ut en sväng, just när vi kom in till mig kom Daniel och Niklas. Det behövdes verkligen vi pratade och nikke och danne höll på att svmla. Det var roligt att man fick skratta under kvällen iallafall. Pontus kom också förbi ett tag, de var roligt att se han. Har nämligen inte sett honom på månader känns de som. Sen for Danne, hedas ,pontus & linda. Då var det bara jag och hjärtat kvar, ganska skönt var de har inte sovi själva med varandra på evigheter.


Magnus velade att vi skulle komma till kvarnis så vi knatade dit och önska dom ett gott nytt år:) Fick också träffa Therese, frank och han s hund som var urgullig! Nikke och Mango satt och snacka om wow och jag fattade 0% av det dom snacka om. Så vi gick ner på gården vars vi har en kåta och dom hade gjort eld där innen och jag höll på att smälta där inne, så jag och niklas stannade där inne i en kvart högst. Sen gick vi till Elin och dom och önskade ännu folket där ett gott nytt år. Och vi spelade wii ett tag och jag pratade med Malin och siv ett tag, ganska roligt faktiskt:) En timma hos Malin & Roger började jag bli trött så vi knallade hem till mig. Sen gick vi och sov vilken frid de var! tyst, mörkt, och ingen annan var hemma än bara jag och Hjärtat mitt.

2010 Blev räddat till slut tackvare underbara vänner & roligt sällskap. Massor med kärlek till er!♥


/Carin

Kommentarer

Postat av: din saam<3

Publicerad 2010-01-02 01:02:34

ILY BABE! <3333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela