mobilbloggar för tillfälligt.

Publicerad 2010-01-05 19:08:17 i Allmänt,

Som sagt är de fel på nätet kan knappt ringa eller smsa, men det var underligt att jag kunde komma ut på nätet med mobilen. Men i vilket fall så börjar dom mesta sakerna falla på plats, sitter här och beställer saker till lägenheten med mamma. Ganska roligt faktiskt att få köpa in lite nytt som man sen får inreda lite smått. Är verkligen sugen på att flytta hem nu och börja fixa allt i mitt gooa lilla rum, "In med det nya och ut med de gamla". Nu måste jag avrunda här för nu ska jag kolla runt på lite akvarium dekorationer med mamma fan vad trist, men allt kommer vilken dag som hellst så måste vara lite mer aktiv.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela