do not forget who you are

Publicerad 2010-07-17 15:13:38 i Allmänt,

det var en som påminde mig om en sak en gång. Saker som jag har glömt bort, viktiga saker inte som jag har glömt bort men saker som jag har lagt åt sidan och som jag inte har sett så tydligt som jag gör nu.


Egentligen har jag glömt bort mig själv och glömt att roa mig umgås och mina kompisar. Det är nog därför jag har mått dåligt allt har bara varit en enda röra som har gjort mig förvirrad. Jag har glömt bort massor av mina kompisar och fokuserat på något helt annat. Allt jag saknar är det som man hade förr, sina kompisar, sena kvällar, gottar sig och har kul och bara lever livet. Men av en viss anledning har allt de försvunnit och är som något i de förflutna, allt gammalt. Men en påminde mig hur frånvarande jag har varit och lagt mina vänner åt sidan, när jag tänker på det får jag ångest. Det är prio nummer ett, att ändra på allt det här för inget av det här gör mig lyckligare eller gladare. Jag lägger alltid alla andra framför mig och av en anledning glömmer jag bort vem jag själv är.



/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela