penicillin

Publicerad 2011-01-28 13:00:35 i Allmänt,

nu har jag fått börja äta penicillin eftersom citronvattnet var inte till sån stor hjälp. Hyfsat roligt med urinvägsinfektion eller så inte :( aja.. kan inte göra nått åt saken får skylla mig själv helt enkelt, jag går med mina tygskor sommar som vinter och blir sjuk även fast jag har fjorton andra par skor men dom är inte lika sköna som tygskor och inte lika enkla, men nu ska jag kasta iväg dom och börja använda lite mer bättre skor för jag pallar inte äta en massa piller nåmer :(.



Jag har även tvättstuga idag från 12-17 inte kul alls :(. Sen har jag ett berg med disk och lite annat som måste fixas. Idag ska jag vara med petra iallafall och hitta på något skoj, vi har lite småplaner så vi får se vad som händer och fötter ;). Nu ska jag kila ner till tvättis och hämta upp lite kläder, puss!

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela