peppar peppar ta i trä.

Publicerad 2011-01-08 23:21:56 i Allmänt,

nu börjar det lida mot sitt slut, nu är det inte många dagar kvar av lovet och till skolan börjar igen. Själv hade jag inte tackat nej till några extra dagar. Men jag behöver bara överleva 2 veckor i skolan sen har jag prao i fyra veckor och sen lov veckan där på så jag kan egentligen inte klaga. Kommer tillbaka till skolan andra veckan i mars. Men jag känner mig lite less på skolan, men jag ska försöka tänka positivt så länge det bara går, peppar peppar ta i trä. Dom här månaderna kommer gå otroligt fort längtar bara till april/maj och just därför kommer det att gå segt bara för att man längtar till något! plus att nu är det inte länge kvar tills jag och jessi fyller år hehe. Nu ska jag slå på en rulle känner att jag måste försöka vända tillbaka på dygnet om jag nu lyckas med det återstår att se. adios amigos.

/Carin

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2011-01-09 01:52:58

har också prao snart. Tror de är också om 2 veckor men vet inte. Kanske kommer hem och praoar. Ses isf :)<3

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-01-09 07:59:11

nemen gud vad mysigt för dig carin att inte behöva gå i skolan så mycket, jag hoppas att det annars går bra för dig....kram..

Postat av: till anonym

Publicerad 2011-01-09 17:00:32

jo det är ganska skönt att inte behöva vara i skolan så mycket, och det går bara bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela