6 dagar kvar...

Publicerad 2011-01-24 10:19:05 i Allmänt,

har just kommit till skolan, sitter i datasalen och skriver om mobbning kul kul. Jag är hyfsat less på skolan just nu, vill vara hemma och sova för jag är så jäkla trött fast jag somnade där vid elva nån gång och då borde jag inte vara trött. Hur som helst slutar jag 14:40 idag och då ska jag hem och ta en promenad med min lilla vildnig och sen ska jag vara med petra och hitta på nått :). Jag känner mig riktigt lat just nu så jag orkar inte skriva om mobbning det är såååhäääär tråkigt så jag håller på att somna snart, sen har jag matte efter det här och det kommer jag verkligen inte att orka med, pallar inte med en massa x och y och en massa siffror på en måndagsmorgon :(.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela