3/7

Publicerad 2011-07-03 23:25:00 i Allmänt,

har verkligen kunnat/fått sova ut idag, hunden vaknade halv tolv sen for vi abborrtjärn så att hon fick springa av sig ett tag. Sen for mamma och köpte glass till mig♥ för jag är fortfarande sjuk...... Efter det har jag kollat en massa bra filmer och bara tagit det lilla lugna fram tills 6 tiden då jag for och hälsade på fammo och visade "min lilla människoätare" som fredde säger. Sen efter ett tag kom fredrik förbi och vi fikade och pratade en massa strunt med katti och elin. Efter nån timme där kommer faster hem just innan man skulle fara, men jag hann slänga några ord med henne också. Några minuter efter det ringer min lilla mor och säger att hon har packat mina och noomis saker så vi hoppade i bilen och drog till stugan. Troligtvis blir det väl att stanna här till onsdag eller torsdag, men jag kanske drar till dokkas på tisdag istället och lirar lite tv-spel med moffa HEHEH. Annars blir det en snabb titt förbi byn och sen till pajalamarknaden som är i helg.

/carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela