Fredag 8/6

Publicerad 2012-06-08 14:39:49 i Allmänt,

07:40 blev jag väckt av mamma, fiifan va trött jag var.. hade lust att krypa under täcket och sova ett tag till, men icke! innan nio åkte vi och kollade på småttingarnas avslutning, skulle fota dom. Efter det blev det att kolla Kattis avslutning OCKSÅ, usch vad less man blev att sitta där heheh ;b Aja nu har dom sommarlov iallafall, skönt! Snart har jag varit ledig i ett år, fattar inte att det har gått så fort, lite förlänge kanske. Men det behövdes iallafall :) Ska jobba hela sommarn och till hösten har jag lite planer ;b Nu hoppas jag bara att det blir bättre väder, är sjukt less på dehär pissvädret.. nånå det var allt för mig, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela