BESLUTSÅNGEST

Publicerad 2012-11-12 18:54:21 i Allmänt,

Tjabba! 
 
sitter här med världens beslutsångest. Det är så typiskt mig, ska alltid skynda på saker och ting hehe och då blir det fel. För ett litet tag sen klickade jag och hjärtat hem nya skal till våra telefoner och då började jag fundera om det inte hade varit snyggare med en svart Iphone 5.. Jag min smartskalle tog en vit. Åhhhhh!! Den kommer vilken dag som helst. Om jag inte vill ha den vita så måste jag skicka tillbaka den, gu va jobbigt. Plus att då får jag vänta ännu längre. Hmmm.. Men det kanske är värt. Det hade ju varit snyggt med en svart, börjar bli lite less på min vita.
vad tycker ni vit eller svart?? 
 

Kommentarer

Postat av: Linnea widmark

Publicerad 2012-11-13 15:21:27

Jag tycker vit, den är mycket snyggare ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela