KATRIN ZYTOMIERSKA

Publicerad 2012-11-26 13:50:55 i Allmänt,

Nu har jag klickat hem katrin zytomierska bok dags att bli smal, en bok som innehåller lchf recept, träning osv. Efter jul ska jag inhandla ett nytt gymkort och börja träna igen och följa Katrins recept. Känner själv att jag måste börja röra på mig för jag mår mycket bättre av det och får en helt annan energi och ork. Nu mera känner jag mig lite som en soffpotatis haha!! Har sett bilder på folk som har följt katrins bok och jäklar måste jag säga, vilka resultat! med hjälp av förbättrad kost och mer motion.
 
Själv följer jag Kartins blogg och hon ger verkligen en inspiration, hon är häfigt och vågar verkligen sticka ut och säga vad hon tycker. Längtar tills jag kan börja använda boken! Köpte den på Bokia för 139kr. 
 
/Carin
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela