ONSDAG 7 NOVEMBER 2012

Publicerad 2012-11-07 11:46:11 i Allmänt,

usch, fy och blää jag tror att jag har värsta förkyldningen på g. Jag har jätteont i halsen, så ont att jag nästan blir förbannad. Har sovit svin dåligt inatt, hatar att vara täppt i näsan och att man knappt kan svälja för att det gör så ont. Jag tror att jag hat tittat på klockan minst 10 gånger inatt hehe. Innan jag somna så låg jag och titta på hjärtat när han sov, han är så söt, världens finaste♥ Sen pussa jag lite på han och kröp bredvid honom och sen somna jag, klockan var typ halv fem eller nått sånt. Vid halv åtta hör jag att hunden spyr, då var det bara att hoppa upp ur sängen och börja städa (usch) och efter allt städande fick jag hoppa tillbaka i sängen, men då var vi alla vakna men vi somna om igen, värsta mysigt! Så har min morgon sett ut, har inte hunnit med så mycket mer hittills. Ska till tandis på ett tag få se va dom hittar på idag, själv tycker jag att det är roligt att gå till tandläkarn hehe. Nu ska jag göra mig redo, ha de! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela