2009 börjar närma sig sitt slut.

Publicerad 2009-12-29 16:44:13 i Allmänt,

Råkar ha lite att göra just nu så jag skriver ett litet inlägg här. Idag var det tänkt att jag och hjärtat mitt, skulle vakna redan 11.00 men som nästan alla andra gånger sov vi längra än så. Men Niklas var tvungen att gå ut med hunden så jag fick sova ensam "/ Jag höll mig vaken ett tag efter Niklas hade gått men jag råkade somna om till 14.00 och då hade jag panik. Hatar att sova bort dagarna såhär nu ska jag försöka vända tillbaka på dygnet som vanligt igen. Niklas & jag var uppe till 4 och pratatde hojj vad trött jag var, somnade bums efter de.

Planen idag var att jag och Linda skulle ta en liten promenad till hennes mammas jobb och sen till stan och kika på lite kläder och så. Men jag sov som sagt ända till två så det blev inget med den saken. Ligger ännu i sängen fy så hemskt. Men jag väntar på min mor att hon ska komma med mina pengar, blir nämligen 1000kr rikare idag mums så gött. Sen ska jag knata till Therese och Mango och se om dom är hemma nu, dom har äntligen kommit från Götet. Sen får vi se vad som händer och fötter, tror att jag ska se Avatar den verkar grymt bra. Nåväl nu är det duschen nästa.

/Carin

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela