Another day home from school.

Publicerad 2009-12-08 11:36:13 i Allmänt,

Hej alla söta och underbara. Jag är otroligt trött, jag tror att mina ögon somnar snart. Ni ser om jag börjar blanda ihop alla bokstäver, då har jag somnat. Jag somnade vid två tiden hade svårt att somna. Sen har jag vaknat där i mellan typ 176480 gånger pågrund av mina onda öron. En rolig sak är att jag fick fara till läkarn idag, hatar verkligen de! Dom förstår ingenting även om man sitter och förklarar samma sak 1000 gånger -.- Men äpplen faller inte långt från träd, som Martin själv sa:) Jag trodde verkligen att jag skulle bli galen när jag var där. Jag fick sitta och vänta i en och en halv timme trodde nästan att jag skulle somna dit, men jag klarade att hålla uppe mina ögon konstigt nog. När jag väl blev mottagen så var jag bara där max 10 min sen fick jag gå. Onögigt värre, men jag behövde mina mediciner. Har inte mer att säga ska nog ta och sova ett tag har ont i hela kroppen fy tusan också :( men de hjälps inte. Får hoppas att både jag och mitt humör blir bättre efter en vilopaus. Goonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela