den här listan bjuder jag på.

Publicerad 2009-12-29 22:53:48 i Allmänt,

.. som du älskar av hela ditt hjärta - Niklas
.. som du skulle offra livet för - Niklas, sam 
.. som är den som smartaste du känner - Fia
.. som alltid får dig på strålande humör - Therese,Linda,Mango, Niklas
.. som får dig att le när allt känns tungt - Linda, Niklas
.. som är den omtänksamaste du vet - Caroline
.. som är en bitch - 
.. som är en fjortis - 
.. som är en föredetta bästa vän - Jessica
.. som är snygg - Niklas
.. som är osmart - Frida
.. som är en riktig vän - Jessica, Evelina, Sam
.. som är din älskling - hjärtat mitt
.. som är den galnaste du vet - Linda;)
.. som är den konstigaste du känner - 
.. som är underbar - dom närmaste
.. som är dum - de finns bara en
.. som du kan prata med om allt - de finns bara två underbara flickor
.. som är din barndomsvän - evelina k, evelina o, Andreas, simon, ida
.. som du saknar - mobbo och stormur
.. som betyder mest - Niklas och mina närmaste
.. som du har spenderat mest tid med - Niklas, sam 
.. som du var dum imot när du var mindre - kattis
.. som du tycker är snäll  -  alla goa vänner
.. som du har sportat med -  linda
.. som du skulle vilja krama just nu - stormur
.. som du inte har träffat på länge - saknade Evelina Oscarsson, Jessica Lundberg
.. som du vet saknar dig - evve "/
.. som du träffade idag - linda, niklas
.. som du tycker är söt - hjärtat och mina närmsta vänner
.. som du ska träffa när du gjort klart den här listan - kudden

Kommentarer

Postat av: jessica

Publicerad 2009-12-29 23:49:45

naww.. du är enormt saknad gmn<3



du måste kma till byn å umgås. och jag ska ta och kma till dej nån dag :)

Postat av: evelina

Publicerad 2009-12-30 01:04:10

ohja, jag saknar dig så det skriker om det. planerna för då du kommer till byn ska ju självklart bli av! eller hur? :))

Postat av: till mina två änglar

Publicerad 2009-12-30 01:08:09

joo klart jag ska:) saknar er otroligt mkt!:(<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela