I am a night person.

Publicerad 2009-12-06 22:50:24 i Allmänt,

Hej alla kvällsmänniskor. Tänkte att jag skriver ett inlägg innan jag går och dejtar John blund. En nyhet är att jag har fått öroninflammation kan de bli mer uppmuntrande? Men nu är febran borta så de är något positivt. Det blir då ingen skola imorgon för min del, ganska skönt att få vila upp sig lite grann. Har varit i skolan fast jag har varit förkyld så jag antar att jag får skylla mig själv. Men hjärtat mitt gjorde de bättre, han kom hit och kollade film med mig & de var toppen mysigt. Sen har vi ätit lite B&J och bara gotta oss. Men nu måste jag sluta skriva har en film att passa som börjar nu. Puss & kram till er som ska sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela