I en spegel fann vi en begrundad eftertanke utav främträdande, fast i vårat hjärta har vi hittat vår eftertanke, den ligger i våran stjäl.

Publicerad 2009-12-25 16:24:17 i Allmänt,

Hej alla sötnosar! Idag är det nämligen julafton för mig igen. Idag ska jag till pappa och Stina för att öppnar mer julklapper, vilken tur jag har. Igår hann jag fara på tre ställen och öppna julklappar. Vi började hos mommo, moffa & min mobbo. The big B kom inte som tur var, det här var den bästa julen på tre hela år. Trodde nämligen att jag skulle få bita ihop i jul igen men jag slapp all huvudvärk. Efter några timmar for vi vidare till min fammo där var det mycket folk, fick även några klappar där också. Efter en snabb titt hos fammo for vi till mammas killes mamma och öppnade julklappar. Sen for jag hem och då kom älsklingen hit han fick en julklapp till när han kom. Sen har vi bara myst och kollat 2012. Men jag somnade nästan direkt så hann inte titta så mycket var alldeles för trött för det. Nu ska jag hoppa i duschen och stoppa igång en tvätt, sen blir det att beställa lite saker till mitt akvarium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela