Loneliness is something I really hate.

Publicerad 2009-12-05 20:54:36 i Allmänt,

Hejsan alla friska och glada. För mig och min snuva har bara blivit allt sämre, (tragist). Jag har inte fått sova mycket i natt kan man säga. Allt snuvande och min tungandning gav inte mycket sönm. Nu är rösten tillbaka iallafall man hör vad jag säger men har fortfarande lika ont, försöker att dricka varmt hela tiden. Och jag är otriligt less på allt virus som går hela tiden. USCH! Mina öron kommer att sprängas snart tror jag de känns nästan som det iallafall, it's really scary. Halsen min gör ont ont ont! jag hade gärna velat ha en isglass just nu. Jag antar att jag får försöka hitta min räddare i nöden som kan trolla fram en iskall glass till min onda hals. Kan de bara inte finnas något dunderpiller som gör en frisk för jag faller ihop snart. Jag orkar inte vara förkyld längre och jag antar att jag kommer få vara sjuk hela julen också för denna snuva kommer inte att försvinna ur mig. Just nu känner jag att ja hade gjort vad som hellst för att bli frisk. Men ändå håller jag på att frysa ihjäl. Här ligger man fullt påklädd med mjukisar, dubbla sockar, en stor tröja och gömmer sig under ett tjockt täcke men ändå ska man frysa, vilket lidande. Nåväl jag tror nämnligen att jag ska ta och avveckla här och försöka vila ett tag innan Niklas ringer. Det var tänkt att jag skulle till han och sova, men jag vet inte ens om jag orkar ta mig dit. Får se det kanske blir lite bättre efter en vilostund. Godnatt för en liten stund.

Kommentarer

Postat av: ida l

Publicerad 2009-12-05 21:00:35

krya på dig carin=)

Postat av: evve

Publicerad 2009-12-05 22:25:37

nå stakarn=( krya på dig gumman!<3

Postat av: frida lampa

Publicerad 2009-12-06 11:47:53

krya på dig carinn =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela