Music brings back memories.

Publicerad 2009-12-05 00:35:23 i Allmänt,

Ibland önskar jag att man kunde gå tillbaks i tiden. Till Just dom stunderna som var perfekta. Längtar efter sommaren, varma kvällar och allt som inte kunde vara mer perfekt än vad det redan var. Kommer ihåg vi två höll ihop hela sommaren för två årsen. Minns, hög musik grannarna klaga men vi brydde oss inte vi roade oss själva och ingenting fick förstöra sommarlovet. Sena kvällar och andra toksaker som vi hittade på kan jag inte glömma. Jag gick och mötte dig sent på natten, men vad spelade det förr roll? det var sommarlov. Sandviken på natten glömmer jag aldrig jag fick skratta alldeles förmycket. Jag tror att jag aldrig har fått skratta så mycket i hela mitt liv. Men vad vore sommaren utan sin bästavän? Vad mer för tokiga saker har vi hittat på? Det går inte att skriva upp alla saker som har gjorts för det hade aldrig fått plats. Minnen som jag har fått delat med dig är oförglömliga. Är otroligt glad att just den sommaren fick jag dela tillsammans med dig. Music brings back memories.

Kommentarer

Postat av: din saam <3

Publicerad 2009-12-05 01:39:00

hojj, får fan ångest när jag läser det där! vill ha tillbak sommaren 07/08 så jävla bäst ;* Det var väl då som vi diggade takida mest :) ingen någonsin kan ha haft så jäkla roligt som vi! Önskade att man kunde spola tillbak tiden. Saknaden är enorm :( Men sommaren 2010 ska bli ännu bättre! Och den hära gången får vi inte släppa taget om varandra en endaste gång till! Du är min allra bästavän och det kommer du alltid att vara, vad som än händer. Jag älskar dig! <3

Postat av: anna henriksson

Publicerad 2009-12-05 21:02:00

du skriver verkligen fina texter^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela