now it's only forty-eight hours left.

Publicerad 2009-12-21 15:41:58 i Allmänt,

Onödigt eller vad? somnade klockan halv fyra inatt. Kollade någon komedi på TV3 rolig var den iallafall därför kunde jag inte somna, lega och tänkte på den dära filmen hela tiden. Sen ringde klockan 09.00 trodde att jag skulle dö kunde inte komma ur sägen. Vela bara ligga kvar och snosa lite lite till. Jag fick försöka kliva upp med detsamma och fixa mig osv. Sen knata till skolan för en ynkla 60minuter om ens de voivoi. Jag gjorde kemiprovet och de gick kanonbra! Sen har jag & Linda varit på stan och kikat lite kläder och så på stan. Hitta en klänning och en stickad tröja som jag bara måste ha! Sen gick vi ut och åt också. Så har denna förmiddan sett ut tillsammans med Linda och nu snart blir de att hämta ut Niklas julklapp. Nu ska jag kolla tv och vänta på att Annika ska komma, tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela