Why should it be so cold all the time?

Publicerad 2009-12-15 15:06:26 i Allmänt,

Som ni alla kanske har märkt är det svinkallt ute brrrr är det rätta ordet för de kalla. Kom hem nydligt och mitt hår hade fått frost på topparna och mina ben är som två stelnade pinnar. Såg ut som en riktig istapp och jag kände mig också om en. Jag undrar vad är köldgränsen egentligen för att stanna hemma från skolan. Eftersom att jag måste knata till skolan varje morgon och tänker inte göra det i -27 eller om inte -30 då stoppar jag inte foten utanför dörren. Men ingen såkallade lärare visste det heller. Men jag får ta morgondagen som den kommer, inte sant? Annars stannar jag kvar under mitt varma fluffiga täcke. Men idag lyckades jag lämna in mina arbeten, äntligen kan jag få pusta ut i några veckor /dagar. Men nu ska jag läsa igemon kemin och kolla lite granna. Sen ska jag träffa min faster som har kommit ända från Gratz och hälsat på. Lite roligt faktiskt har inte sett henne på 3år så det blir spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela