you and me, we are never boring, we always do the boring to funny how it is. what opportunities there are when we are not laughing?

Publicerad 2009-12-27 01:42:25 i Allmänt,

Hojj att vi alltid ska sjuka oss, jag har alltid roligt med dig och jag älskar att få skratta med dig tills man nästan inte får någon luft, man sitter bara och skakar, för att man inte får fram något ljud. "Ett gott skratt förlänger livet" Hur länge kommer vi inte leva då? Om de vore så:o




Snacka om lättroad eller vad då? Eller var vi trötta, kommer inte ihåg skrattade förmycket så att luften tog nästan slut i lungorna. "Någon" kunde väl ställa tillbaka frukten, Ali såg de också. Men som alla vet gillar sam att leka med frukter och det är helt normalt för hon är min sam<3.

Kommentarer

Postat av: din saaam!

Publicerad 2009-12-27 01:47:35

åh sam! klart som fan att vi alltid har kul och vi kommer att leva i minst 10000 år till, så mycket som vi skrattar! jag menar ju "skratta och var glad!:D jag älskar dig mer än allt bästavän! du betyder så sjukt mycket för mig! <33333333333333333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela