James Lafferty

Publicerad 2010-04-12 18:30:48 i Allmänt,

Då gissar jag att man var tillbaks till det gamla vanliga igen då. Varför ska loven vara så korta, man hinner ändå inte göra allt vad man gör under den tiden. Men hur som helst har jag varit med carro och jonte idag, egentligen var det tänkt att vi skulle plugga men jag vet inte om det blev så mycket plugg precis. Sen drog vi ner till coopi och mötte frida och käkade. Efter de drog frida och carro till stallet och jonte fick för sig att också följa med dit. Så jag fick knata hem själv och nu sitter jag här och försöker klura ut om jag ska göra klart no analysen, känner mig ganska lat just nu så jag ska fundera ett litet tag till. Over and out!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela